Маркетинг негiздерi/Котлер, Ф.

 

QR-код документа

Оценок: 0

65.290-2
К 73

Котлер, Ф.
    Маркетинг негiздерi : оқулық / Ф. Котлер, Г. Армстронг. - А. : [б. и.], 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4 : Б. ц.

ББК 65.290-2

Рубрики: Кәсiпорынды басқару. Жоспарлау--ҚР

Кл.слова (ненормированные):
Кәсiпорынды басқару -- Жоспарлау -- Маркетинг -- Маркетинг негiздерi -- Маркетингтi басқару -- Маркетингiлiк орталық -- Кәсiпорын нарығы -- Нарықты сегменттеу -- Тауар -- Стратегия -- Бақылау -- Маркетинг және қоғам -- РМЭБ
Аннотация: Филип Котлер мен Гари Армстронгтың «Principles of Marketing» – «Маркетинг негіздері» оқулығы – бұған дейін түрлі саланың құрамдас бөліктері болып келген ақпаратты топтастырып, жүйелеу арқылы маркетингті өз алдына дербес білім саласына бөліп шығарған түбегейлі еңбек. Кітап қазіргі маркетинг аясындағы барлық түсініктер мен процестерге жан-жақты шолу жасай отырып, тұтынушы мен сатушы арасындағы байланысты егжей-тегжейлі қарастырады. Қазақ тіліне аударылған 17-басылым – бұл оқулықтың 40 жылдық даму тарихының синтезі. Тұтынушы үшін құндылық қалыптастыру, тұтынушы тарту, оны ұстап тұру, тұтынушыны қандай да бір брендтің тұрақты клиентіне айналдыру жолдары мен тәсілдері, ортадағы өзгерістерге ілесіп, икемделе білу секілді маркетинг міндеттері нақты мысалдар, кейстермен бекітіліп сипатталады. Кітап экономика, маркетинг, менеджмент, қаржы мамандықтарында оқитын студенттерге, оқытушыларға, осы тақырыпқа қызығушылық танытатын оқырмандарға арналған.

Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.

Похожие издания по классификации

 

 

 

Facebook
Instagram